Žáci šestého a sedmého ročníku besedovali na téma, které je v dnešní době velmi aktuální, často probírané a mnohých se již dotklo, ať už přímo nebo nepřímo.
Úvodními otázkami se žáci dopracovali k tomu, že společným jmenovatelem je pohyb na internetu, přesněji na sociálních sítích, a z toho vyplývající nebezpečí, mimo jiné kyberšikana.
Lektorky zprvu mapovaly, jaké sociální sítě žáci znají – používají. Zjišťovaly, zda znají pravidla užívání – odkdy mohou které prostředí užívat, kdo zná jejich heslo, co mohou sdílet s ostatními, zda rodiče vědí, že se na sociálních sítích pohybují,…
Formou brainstormingu si všichni celé téma shrnuli a dozvěděli se také něco málo o legislativě.
Potom následovaly třídní aktivity. Navíc mohli žáci vhodit své dotazy a připomínky do připravené bedny.