Čtvrťáci se v přírodovědě zabývají neživými látkami. Konkrétně se učí o základních podmínkách pro život. Všichni je umí vyjmenovat, to je jasná věc, ale… to jim nestačí! Proto se vrhli do poznávání každé látky zvlášť. Začali vodou. Voda je velmi zajímavé téma, už znají její vlastnosti, skupenství, podobu v přírodě, vědí o znečištění vod,… a na malou chvíli se dokonce proměnili na badatele a zdokumentovali nám své činění při pokusech, které si sami zvolili.
Obrovské poděkování patří rodičům za spolupráci. Především za to, že své děti sunou dál, i přesto že úkol byl zcela dobrovolný!!!
ROZPUSTNOST SOLI VE VODĚ
EXPERIMENTÁLNÍ OVĚŘENÍ ROVNOVÁHY ATMOSFERICKÉHO TLAKU A HYDROSTATICKÉHO TLAKU VE VÁLCI
LÁVOVÁ LAMPA
KRISTALIZACE
SŮL ROZPOUŠTÍ LED
TUŽKY V PYTLÍKU
UBROUSEK POD VODOU
JAK SE MĚNÍ OBJEM VZDUCHU PŘI JEHO OCHLAZOVÁNÍ
JAK SE PŘI ZAHŘÍVÁNÍ VZDUCHU MĚNÍ JEHO OBJEM