Základní škola a Mateřská škola Jindřichov, okres Bruntál

Ve třídě na nás čekalo 5 stanovišť s roztodivnými pomůckami a pracovními listy, podle kterých jsme měli zkoumat vlastnosti látek. Rozdělili jsme se do skupinek badatelů a na stanovištích, u kterých jsme se střídali, jsme pracovali téměř samostatně. Jen když jsme si nevěděli s něčím rady, volali jsme paní učitelku. Pracovali jsme s objemem, hmotností, měřili jsme čas, délky i teplotu. Nejvíce nás spodle závěrečného hodnocení bavilo vážení, kdy jsme měli vážit i vzduch, což se nám nejdříve zdálo nemožné, ale pomocí postupu na pracovním listu jsme to lehce zvládli. Jako nejtežší pro nás bylo měření objemu, protože tam jsem museli více přemýšlet o tom, jak změřit objem lahvičky, když se nám tekutina z ní nevešla do jednoho odměrného válce. Ale se vším jsme si nakonec poradili a strávili jsme tak velice zajímavé 3 vyučovací hodiny.