Tento týden jsme se v přírodopise se šesťáky vrhli na opakování kroužkovců. Když jsme tuto látku brali ve škole, slibovali jsme si, že až bude hezké počasí, vyrazíme společně všichni do přírody a budeme se na žížaly dívat v reálu. Bohužel se naše plány změnily a vycházku do přírody za kroužkovci jsme nestihli uskutečnit. Ale nás nedokáže zastavit ani tato nelehká situace.
V rámci opakování a prouhloubení znalostí dostali šesťáci dobrovolný úkol. Měli si nastudovat, jak se vytváří takový žížalí domeček a kdo chtěl, měl se do této aktivity pustit. A jak jinak, než vše poctivě dokumentovat a zaslat své snažení 🙂
Jak takový domeček pro žížaly má vypadat se můžete dočíst zde: http://cz.natur-im-garten.at/start.asp?ID=43409
Jsem opravdu mooooooc ráda, že i když nejsme společně ve škole, dokáží žáci poctivě pracovat a plnit i dobrovolné úkoly. Jen se podívejte, jak to krásně dokázali:
Tvorba žížalího domečku I. – Adéla Posoldová:
Tvorba žížalího domečku II. – Tomáš Krč:
Tvorba žížalího domečku III. a nejen to (sadíme slunečnice) – Jan Halfar:
A protože jsme neustále v kontaktu, máme přehled i tom, jak se všechno vyvíjí 🙂 Takže pokrok za 6 dní si také můžete prohlédnout. Je to úúúúúúúúžasné, když nám ten přírodopis takto jde 🙂
A protože se v přírodopise učíme a budeme učit o přírodě, rostlinách a zvířatech, opravdu mě těší, že do přírody chodíte a posíláte mi o tom zprávy. Proto se můžete podívat na několik fotek od Kláry Blahutové 🙂 Všem moc děkuji a jen tak dále 🙂