Každý rok mají sedmáci v přírodopise těžký úkol. Vždy je čeká ročníková práce a tou je vytvořit herbář. Bohužel letos nás zaskočila nečekaná situace, a proto jsme klasický herbář vypustili. Protože jsme ovšem fantastičtí, místy až fenomenální, nemůže nás nic zastavit. Tuto komplikaci jsme vyřešili s nadhledem. Květinky, rostliny, stromy, keře … to všechno zkoumáme i na dálku a vytvořili jsme si vlastní fotoherbář. Jen si prohlédněte, jak mají sedmáci flóru v malíčku 🙂
A protože jsem si to na ně tak vymyslela, přece je v tom nenechám 🙂 Jednou jsem nadšenec do každé takové “šílenosti”, proto jsem taky vyrazila do přírody hledat zajímavé úlovky do fotoherbáře 🙂
Někteří to dokonce pojali ve velkém … no řekněme v OBROVSKÉM stylu (přesně v mém stylu). A mohli by si vytvořit svůj vlastní fotoherbář. Ale jak jsem napsala v zadání úkolu: iniciativě a kreativitě se meze nekladou 🙂 🙂
Fotoherbář I. Bára Šindelářová:
Fotoherbář II. Adéla Netuková:
Fotoherbář III. Beáta Schánělcová:
A na závěr do herbáře patří samozřejmě i několik fotek samotné přírody:
Doufám, že jste ocenili stejně jako já práci, kterou žáci odvedli 🙂 Ale nejen žáci. Chtěla bych poděkovat samozřejmě jim, dětem, protože se mnou komunikují, zapojují se se mnou do různých akcí a samozřejmě plní úkoly do školy. Dále bych chtěla poděkovat rodičům a všem členům domácností (sourozencům, babičkám, dědečkům, tetičkám, fotografům, …) protože s nimi je spolupráce naprosto úúúúúúúúžasná. Moc všem děkuji za podporu a hlavně děkuji, že do mých ztřeštěných nápadů jdete se mnou 🙂 OBROVSKÉ DÍÍÍÍÍKY 🙂