ZŠ a MŠ Jindřichov, okres Bruntál

Stránka 2. ročníku

V týdnu od 18.1.2021 do 22.1.2021 se budeme učit

Čj: Opakování psaní u,ú,ů, psaní dvojhlásek, slabikotvorné l, r, m

M : Sčítání a odčítání přes desítku typu 21+9, 30-9 , opakování učiva

Prv :  Zima – opakování, Lidské tělo

A jak jsme pracovali v minulém týdnu? Hodně jsme toho stihli. Byli jsme číst v knihovně, vyráběli si pomůcky do matematiky a také jsme oslavili zimní nadílku pořádným sáňkováním. Určitě jsme se nenudili.

 

V týdnu od 11.1.2021 do 15.1.2021 se budeme učit

Čj: Psaní u,ú,ů, dvojhlásek, slabikotvorné l, r, m

M : Sčítání a odčítání přes desítku typu 21+4, 25-4 . Vzhledem k tomu, že budeme v geometrii rýsovat, prosím o pravidelnou kontrolu tužky a pravítka. Děkuji

Prv :  Zima – opakování

Odhlašování stravy

Odhlaseni-stravy

Plavecký výcvik !!!

Vzhledem k současné situaci  s covid 19 se plavecký výcvik zatím nekoná pro 2.3. a 4. ročník naší školy ( leden, únor 2021 ). Po obdržení konečné informace plavecké školy o zrušení kurzu pro naši školu Vás budu informovat a e-mailem se individuálně dohodneme ohledně Vámi uhrazené platby. Děkuji za pochopení, Schaffartziková

V týdnu od 4.1.2021 do 8.1.2021 se budeme učit

Čj: Opakování rozdělení hlásek, psaní ú,ů

M : Opakování sčítání desítek a jednotek bez přechodu typu 20+7, odčítání typu 27-7

Prv :  Zima – Proměny přírody, stopy ve sněhu, zimní radovánky

Vážení rodiče,
do nového roku 2021 vám přeji hodně zdraví, pevné nervy, trpělivost, nadhled a hodně šťastných chvil v rodinném kruhu. Se starým rokem jsme se v naší třídě rozloučili 18.12.2020 malou besídkou. Nabízím pár fotek.

V týdnu od 14.12.2020 do 18.12.2020 se budeme učit

Čj : Rozdělení hlásek na samohlásky, souhlásky, dvojhlásky

M : Sčítání desítek a jednotek bez přechodu typu 20+7

Prv : Místo, kde žijeme – státní znaky, obecní znak, Zima – Mikuláš, Vánoce

Pár fotek z naší třídy při výuce českého jazyka :

V týdnu od 7.12.2020 do 11.12.2020 se budeme učit

Čj: Slovo, slabika, hláska, rozdělení slabik

M: Seznámení se s číselnou řadou, jednotky, desítky

Prv : Domácí zvířátka, Opakování U nás doma, Místo, kde žijeme

POZOR !!!
Připomínám – od 5.1.2021 – 26.1.2021 proběhne ( pokud to bude možné ) plavecký výcvik, a to každou středu v době od 8.00 do 12.00 hodin . Prosím o úhradu 500,- Kč na účet školy . Email s číslem účtu a vaším variabilním symbolem jsem zasílala 28.9.2020.

V týdnu od 30.11.2020 do 4.12.2020 se budeme učit

Nalepila jsem žákům do žákovské knížky nová telefonní čísla do školy.

Čj:  Slova nadřazená, podřazená, souřadná, slova protikladná

M: Sčítání a odčítání desítek v oboru 0-100

Prv : Moje rodina – Ájin pokojíček – DÚ pro tento týden – každý žák vypracuje schéma své rodiny ( viz. Pracovní sešit do Prvouky )

 

V týdnu od 23.11.2020 do 27.11.2020 se budeme učit

Čj: Opakování druhy vět, Slova nadřazená a podřazená

M: Sčítání desítek, Geometrie – bod

Prv : Moje rodina

Tak takhle jsme se učili, když jsme nemohli do školy :

 

V týdnu od 16.11.2020 do 20.11.2020 se budeme učit

PO – distanční výuka online – vzhledem k nástupu žáků do školy  nebude žádné zadání domácí práce. Prosím, dopište s dětmi, co jim chybí a pošlete mi do MT, děkuji.
ÚT – Státní svátek

ST – PÁ

Čj : Opakování a procvičování probraného učiva – Věta, druhy vět, slovo, slabika, hláska, písmena, abeceda , přepis, diktát

M: Opakování sčítání a odčítání do dvaceti s přechodem přes desítku, číselná řada 0-100.

Prv : Podzim – ovoce a zelenina, opakování tématu podzim

Čtení/Psaní
Čtení – Bajky
Psaní – Písanka str. 23,24

V týdnu od 9.11.2020 do 13.11.2020 se budeme učit – distanční výuka

OPĚT  DO  ŠKOLY – HURÁÁÁ
Všechny vás zdravím. Jak jistě víte, ve středu 18.11.2020 půjdeme do školy. V příloze vám zasílám dopis ředitelky školy a dopis z MŠMT.
Návrat 1. a 2. ročníku[3221]
Ministerstvo MŠMT

Pátek 13.11.2020

Čj : Opakování – tvoření vět
Pracovní sešit str. 21
Školní sešit – domysli oznamovací větu, ve které bude slovo ” četl “ a bude mít alespoň pět slov a napiš ji.

M: Opakování – Pamětné počítání typu : ” Myslím si číslo, když k němu přičtu pětku, dostanu deset. Jaké číslo si myslím ? “
– vysvětlíme si způsob hraní SUDOKU
Pracovní sešit, str. 45 –  Nové učivo

Čtení/ Psaní
Čtení – společná knížka str. 43,44 – Dočteme příběh  Jak se Májík s Beníkem opalovali.
Psaní : Písanka str. 23/ 5 řádků

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 13.11.2020:
– Čj – Pracovní sešit s napsanou větou se slovem  – číst
– M – Pracovní sešit str 45

 

Čtvrtek 12.11.2020

Čj: Opakování – určování druhů vět – kartičky
Opakování 12.11.2020 – ústně společně
Učebnice str. 28/ cv. 3 ústně
Přepis do školního sešitu str. 28/cv.2

M: Opakování – Pamětné sčítání a odčítání do 20 s přechodem.
Pracovní sešit str. 42/ cv. 5 – společný úkol
Hra – BINGO – společně
Pracovní sešit str. 43 – rozklady čísel 16,18,17,19,20 – samostatná práce

Čtení/Psaní
Čtení
společná knížka str. 41, 42
Psaní – Písanka str. 22 – dokončit

Prv : Učebnice str. 22,23 – rozdělení zeleniny a ovoce

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 12.11.2020:
– Čj – Učebnice str. 28/cv. 2
– M – Pracovní sešit str 43
– Písanka str. 22

 

Středa 11.11.2020  – Svatý Martin
Legenda o svatém Martinovi         Pro zajímavost a námět na tvoření

Čj: Opakování probraného učiva – kartičky O R P T – určování druhů vět
Opakování 11.11.2020
Pracovní sešit str. 20/ cv. 3 – společně + manipulační činnost, Příloha Pracovního sešitu
První gramatický diktát do sešitu( Žák podle vaší intonace hlasu a významu věty poznává druhy vět a píše na konci patřičné znaménko. Buďte trošku expresivní a důrazní v intonaci, aby to lépe poznali. Upozorněte je předem, že budou určovat a psát různé druhy vět.) – zkušební.
Diktát 11.11.2020

 

M: Opakování – Pracovní sešit str. 40/ cv. 1a)
Pracovní sešit str. 41, vysvětlíme pojem ” obecné pojmenování ” – řešíme společně
Pracovní sešit str. 42 – dopočítáme

 

Čtení/Psaní
Čtení – Společná kniha str. 41
Psaní – Písanka str. 22/ 5 řádků

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 11.11.2020:
– Čj – Diktát
– M – Pracovní sešit str 42

 

Úterý 10.11.2020

Dnes jsem dala k možnému vyzvednutí prázdné sešity pro přepisy a diktáty do Čj a M, pokud již popíšete. Sešity si můžete vyzvednout každý den dopoledne.

Čj: Opakujeme učivo – říkám věty, žáci určují druhy vět a ukazují kartičky se znaménky.
Pracovní sešit str. 20/ cv. 1,2,část společně, část samostatná práce.
Přepis do sešitu – Učebnice str. 28/cv. 1 – první čtyři věty básničky
( kdo bude chtít, může napsat celou ) . Nakresli k ní obrázek draka.

M: Opakování – Pamětné sčítání a odčítání do 20
Opakovací hodinaPracovní sešit str.
40/cv. 1 – ukážeme si způsob vyplnění tabulky, pak samostatná práce.
Pracovní sešit str. 42/ cv. 1,2 – samostatná práce

Čtení/Psaní
Čtení -Společná kniha str. 40
Psaní – Dopiš písanku str. 21

Prv : Učebnice str. 20,21 – Povídání o zelenině a ovoci

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 10.11.2020:
– Čj – Přepis do sešitu Učebnice str. 28/ cv 1 -První 4 věty básničky
– M – Pracovní sešit str 40
– Písanka str. 21

 

Děkuji za zaslané úkoly z minulého týdne. Většina již zasílá správně, a proto i mně se daří lépe úkoly projít. Přesto ještě někteří z dětí mají úkoly zaslané do jiných skupin nebo nejsou zařazeny ve složce ODEVZDANÉ ÚKOLY daného předmětu. Také jsem chtěla poprosit o zaslání diktátu z pátku 6.11.2020 ( někteří již zaslali ). Děkuji moc.

Pondělí 9.11.2020

Čj :  Povídání o prožitém víkendu
Opakování abecedy – vymýšlejí slova na písmenka A – F
Opakování – Věta, slovo, slabika, hláska, tvoření druhů vět.
Opakování 9.11.2020
Pracovní sešit str. 19/cv. 1,2, – společně
Pracovní sešit str. 19/cv. 3, + SOUTĚŽ – samostatná práce, úkol do MT

M: Opakování – Diktát příkladů – Pracovní sešit str. 39/cv. 7
Slovní úloha typu  ” o několik více  ” – Pracovní sešit str. 39/cv. 1a,b,c – společná práce
Pracovní sešit str. 39/ cv. 3,4,5,6 – samostatná práce
Pracovní sešit str. 39/ cv. 2,8 – úkol do MT

Čtení/Psaní
Čtení – společná kniha str. 39 – Jak se Májík a Beník opalovali.
Psaní – Písanka str. 21/7 řádků

Námět na HV : YouTube.com
Písnička – Já jsem muzikant a přicházím k Vám …… . Poslechněte si a zkuste se ji naučit .
Na které hudební nástroje se v písničce hraje ?
Jeden nástroj namaluj a na výkrese pojmenuj !

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 9.11.2020:
– Čj – Pracovní sešit str. 19
– M – Pracovní sešit str 39

 

V týdnu od 2.11.2020 do 6.11.2020 se budeme učit – distanční výuka

Vážení rodiče, máme za sebou první týden online výuky. Musím říci, alespoň z mého pohledu, že se nám daří v těchto provizorních podmínkách výuky pracovat. Plně si uvědomuji a jsem opravdu ráda, že naše spolupráce je výborná. Všichni se snažíme a děláme vše pro děti tak, aby to co nejlépe zvládly. Moc děkuji a příští týden se opět těším na viděnou.                           Lída Schaffartziková

Pátek 6.11.2020

Čj : Opakování ( věta, slovo, slabika, hláska, druhy vět )
Opakování 6.11.2020
Pracovní sešit str. 18
Pohybová hra – Pracovní sešit str. 18/cv. 3
Diktát 6.11.2020

M: Početní rozcvička – pamětné sčítání a odčítání do 18
Motivace :  – žáci si nachystají pozdro s pastelkami
                     ” Ukaž mi své pastelky “
                     ” Kolik jich máš ostrouhaných, kolik neostrouhaných “
Pracovní sešit str. 38/ cv. 1,3, společně
                                        cv. 2,4,5 samostatná práce
( Volné chvíle – rakety 12, 14,15 – Pracovní sešit str. 43 )

Čtení / Psaní
Čítanka – bajka – str. 34 O vráně, lišce a sýru
– odpověz na otázky pod bajkou
– zkus přečíst báseň pod bajkou Chytrá vrána
Psaní –
Písanka str. 20 – dopiš celou stranu

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 6.11.2020:
– Čj – diktát
– M – Pracovní sešit str 38
– Písanka str. 20

 

Čtvrtek 5.11.2020

Čj: Opakování – druhy vět – všechny druhy   DRUHY-VĚT

Učebnice str. 26/cv. 2,5  – ústně
Nové učivo : Věty rozkarovací a přací, učebnice str. 27 – žlutý rámeček
Učebnice str. 27/ cv. 1 – ústně s důrazem na rozkaz
                               cv. 3 – tvoření rozkazovacích vět. – vše ústně.

Přepiš do sešitu : Učebnice str. 27/cv. 3 – Utvoř rozkaz a napiš 3 věty rozkazovací.

M: Pamětné sčítání a odčítání do 16
Motivace: Najdi v Pracovním sešitě ještě jinou stranu, na které je nakreslený papírový drak. Spočítej, kolik má mašliček.
Pracovní sešit str.37/ cv. 1,2,3a – společně, cv. 3b),3c), 4 a 5 – sami

Čtení/Psaní
Čítanka str.33 – Co se děje v Labi?  – Co je Labe?. Co je Kolín? Kolik ryb je v básničce?, Přemýšlejte – uhodněte hádanky . Čtení v Čítance str. 34 – bajka O vráně, sýru a lišce ( vlastnosti )
Písanka : str. 20/ 6 řádků

Prv : Povídání o savcích, ptácích a rybách

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 5.11.2020:
– Čj – přepis do sešitu
– M – Pracovní sešit str 37

 

Středa 4.11.2020

Čj: Opakování abecedy – všichni nahlas
Učebnice Čj str. 25 – opakování druhy vět
Str. 25/ cv.2 – přečteme věty oznamovací.
Str.26/cv.1 – přečteme věty tázací
Zazpíváme si písničku : Pod naším okynkem …..
Přepis do sešitu : učebnice Čj str. 25/ cv. 3 – 2 věty oznamovací
                               učebnice Čj str. 26/cv.2 – 2 věty tázací      
( za větou oznamovací napíšeme velké tiskací O, za větou tázací napíšeme velké tiskací T ) – samostatná práce

M: Pamětné sčítání a odčítání do 16 ( asi 10 příkladů )
Pracovní sešit do Matematiky, str. 36/cv.3 + vykreslí Soptilce další hlavu
                                                        str.43/ rakety 11- 15 + hvězdičky,
dvě rakety společně, pak samostatná práce

Napiš a vypočítej do sešitu slovní úlohu:

Slovní úloha 4.11.2020

Čtení/ Psaní : Čítanka str. 33/ Řeka, Co se děje na Labi? ( Co je to Labe? )
Psaní – Splň úkol z Čítanky str. 32 – HRA – Malíř ( může býi i jiný úkol, ve čtvrtek nám povíš )

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 4.11.2020:
– Čj – přepis do sešitu
– M – slovní úloha
( kdo bude chtít, pošlete mi i obrázek ryby a rybníka, budu ráda )

 

Úterý 3.11.2020

Čj:  Diktát – diktujeme pomalu, vždy nejprve přečteme celou větu, pak jednotlivá slova. Upozorníme na začátek věty, pak na konec věty. Dlouhé samohlásky zvýrazníme. Po napsání všech vět následuje oprava, opět čteme pomalu a děti si opravují sami).
Diktát 3.11.2020
Nové učivo – Druhy vět – vyvození  – DRUHY VĚT
Učebnice str. 25, cv. 1 + žlutý rámeček, věty oznamovací

M: Pamětné sčítání a odčítání do 16.
Povídání o zavařeninách, ovoci a zelenině – proč zavařujeme, jaké zavařeniny znáš, co ti nejvíce chtutná, atd.
Slovní úlohy – list – společná práce
M 3,11,2020
Pracovní sešit str.36/cv. 1,2,5,6 – samostatná práce společná

Čtení/PsaníČítanka str. 32 – přečteme společně a odpovíme na otázky, zkus vyjmenovat vlastnosti lidí: dobré (3), špatné (3) – co znamenají?
Písanka – str. 19 – tvoření slov ( dopíšeme stránku )


Prv : Opakování : roční období, měsíce, stromy, podzimní les – význam
Učebnice str. 19 – Ptáci
Pracovní sešit str. 21

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 3.11.2020 ( V MT jsou v jednotlivých předmětech vytvořeny nové složky  – ODEVZDANÉ ÚKOLY. Najdete je v oddíle soubory – nahoře – a po rozkliknutí se otevře jméno žáka, tak to, prosím, vložte ):
Čj : Diktát

M: Vlastní pyramida

 

Pondělí 2.11.2020

Čj:  Opakování po podzimních prázdninách
Čj 2.11.2020

M: Opakování sčítání a odčítání do 15. Pamětné – cca 10 příkladů
Povídání o křečkovi – co je to za zvířátko, kde žije, čím se živí, atd.
Křeček polní

Pracovní sešit str. 35
cv.1,2  – tvoříme společně slovní úlohy podle příkladů a pak příklady vypočítáme,
cv. 3 – samostatná práce
cv.-4 – Mluvte s dětmi, co je to zavařování, co všechno znají, možnost uchování potravin, atd. – přečtěte jim a oni zapisují jen příklady,
cv.-5 – samostatná práce.
( Hv – Železniční vlečka porazila křečka, Ivan Mládek – YouTube )

Čtení/ psaní : Čítanka – co je to bajka?, str. 32, Písanka str. 19/6 řádků

Co zaslat jako splněný úkol do MT za 2.11.2020:
– Čj – přepis do sešitu
– M – ofocenou celou stranu 35

 

POZOR !

Od pondělí 2.11.2020 začínáme i v naší třídě s online výukou.  Připomínám, že účast na online hodinách není povinná. Povinná je celková distanční výuka. S tou sovisí zasílání vypracovaných úkolů dětmi, které budou k vypracování v předmětech na Microsoft Teams ( MT ). Online hdoniny budou dle rozvrhu od pondělí do pátku, každý žák bude zařazen do 1. nebo 2. skupiny. Vypracované úkoly , prosím, zasílejte průběžně, každý den po ukončení vaší distanční výuky, prosím do 16.00 hodiny do MT, pokud budete mít problém, dejte mi vědět, zkusím s pomocí it pracovníka vyřešit. Věřm, že vše spolu zvládneme, je to pro nás pro všechny nové. Děkuji moc za spolupráci.

ROZVRH  HODIN  V  ONLINE  VÝUCE :

PO – PÁ
1. hodina     8.00 – 8.30     1. skupina     ČJ
2. hodina     8.45 – 9.12     2. skupina     ČJ
3. hodina     9.30 – 10.00   1. skupina      M
4. hodina   10.15 – 10.45   2. skupina      M

V úterý a čtvrtek 5. hodina    11.00 – 11.30    Prv.

 

Dopis ředitelky školy :

Dopis rodičům

V týdnu od 26.10.2020 do 30.10.2020 jsou podzimní prázdniny.
V týdnu od 19.10.2020 do 23.10.2020 se budeme učit – distanční výuka :

Celý příští týden mají děti podzimní prázdniny. Pokud někdo vše nestihl, může docvičit. Jediný úkol na prázdniny je čtení společné knihy, str. 36-38. Přeji vám všem pevné zdraví. Děkuji vám za spolupráci.

Pátek 23.10.2020

Čj: Opakujeme ústně – básničky na písmenko A , B, C
Couvá měsíc po nebíčku,
je tam rohlík místo míčku,
jen ho strčit do pece.
Cilko, tak se píše cé.
Jednu básničku si vytleskejte podle slabik. Kolik má básnička vět?
Opakujte ústně – abecedu
Opakujte – Pořadí vět :        Pořadí vět

Matematika : Opakujte pamětné sčítání a odčítání do 15 s přechodem přes desítku, cca 10 různých příkladů a střídejte + a – . Děkuji
Pracovní sešit str. 81 geometrie – podle zadání
( Vše propojujte, prosím, s praxí, ať mají konkrétní představu, názvy geometrických těles se musí naučit )

 

Čtení/Psaní : Čtení společné knihy, 2x denně po 5 minutách Dnes jsme dočetli str. 31-34.
Psaní – Písanka str. 18 – celá ( můžete si rozložit i na příští týden, podle toho, jak vám to bude pasovat )

Prvouka: Opakujte – podzimní měsíce, stromy jehličnaté, listnaté, význam lesa.
NOVÉ UČIVO : Savci – učebnice str. 16,17, otázka č. 7 /str. 17.
Jen si přečtěte, podívejte se na obrázky i na str. 14,15. Nejlepší je vycházet z praxe, kdo má doma kočku, psa, obrázek lišky z pohádky atd. Proč jsou to savci? Čím se živí- atd. Základní znalosti. Kteří savci žijí v lese, kteří například u nás na dvorku?

 

Prosím o přečtení :

Opatření MŠMT – podzimní prázdniny[3071]

Upozorňuji na hlavní stránku školy – kontakty pedagogů

 

Čtvrtek 22.10.2020

Čj + Vv: Opakujeme ústně – básničku na písmenko B, kdo umí, kdo neumí, může se jí naučit.
Bubnujeme na buben,
pojďte děti, pojďte ven.
Máme buben, máme balón
budem běhat celý den.

Otázky k básničce : – Kolik souvětí má básnička? (2) Jak to poznáš? ( na začátku velké písmeno, na konci tečka) V prvním souvětí spočítej slova.(7) Které slovo je nejdelší, které nejkratší? Najdi jednoslabičné slovo, dvojslabičné slovo, trojslabičné(?) a čtyřslabičné slovo.

opakujte abecedu
Pracovní sešit do Čj : str. 17/cv. 1 dle zadání, pak samostatná práce.

Matematika + Pč:  pamětné sčítání a odčítání do 15
Pracovní sešit str. 80 – geometrická tělesa – podle zadání, opakujte geometrické útvary.

Čtení/Psaní  – Čtení slolečná kniha 2x po 5 minutách
Psaní – Písanka str. 17 – celá strana

 

Prvouka : opakujeme – podzimní měsíce
                                         – jehličnaté stromy ( 4 )
                                         – listnaté stromy ( 5 )
Učebnice :

NOVÉ  UČIVO : Význam lesa, str. 13,14,15 – projít si ( nejlepčí je vycházka do lesa třeba o víkendu )
Pracovní sešit str. 20 – dle zadání

 

Posílám pár fotek k potěšení, to jsme ještě byli spolu ve třídě. Zase budeme :

Vážení rodiče, vzhledem k tomu, že připravuji  online výuku pro žáky 2. ročníku, potřebovala bych vědět, zda máte doma.  :
1) počítač
2) možnost internetového připojení
3) kvalita připojení – dobrá, seká se, špatná
4) možnost být s dítětem v online výuce v dopoledních hodinách
Pokud dovolíte, kontaktovala bych vás telefonicky do konce tohoto týdne a dohodla se s vámi. Jedná se zatím o přípravu.  Děkuji, Schaffartziková Lída

Moc děkuji za zpětné vazby za minulý týden. Pokud nebude něco v zadání jasné nebo budete mít nějaký problém, napište nebo volejte, vždy se dohdneme.

Středa 21.10.2020

Čj:  Opakujeme :  ústně
Abecedu
– seřaď podle abecedy jména skřítků : Kuba, Adélka, Patík, Bim, Čtverák
– vyjmenuj abecedu
– řekni básničku na písmenko A
Spojování vět – ústně
– spoj věty jednoduché v souvětí pomocí vhodné spojky:
David vyrobil panáčka.  Eliška nakreslila draka.
Péťa má rád modrou barvu. Panáčkovi udělal žluté tělo.
Úkol ústně : učebnice str. 23/ cv. 3 –  Kolik je tam vět? Jak jsi to poznal? Seřaď je podle správného pořadí. Zkus mamince povyprávět, jak bys nakupoval ( a ) ty.
Úkol písemně : Přepis do sešitu učebnice str.23/ cv. 3 ( první tři věty, kdo bude chtít, může všechny )

Matematika + Pč : Hra – skládačka – podle zadání na str. 32 nahoře, buď pečlivý a správně počítej, budeš mít pěkný obrázek.

Čtení/Psaní – Čítakna str. 30/ Radost + úkoly v modrém poli ( 2x po 5 minutách )
Diktát : Nadiktujte, prosím, do sešitu z učebnice str. 23/cv.1, první tři věty v pořadí ( přepisovali v pondělí 19.10.2020.


Úterý 20.10.2020

Čj: Učivo tohoto týdne – Pořádek vět
Přečtěte si znovu žlutý rámeček v učebnici str. 23
1. Učebnice str.23/cv. 2 – vysvětlím, co je to osnova
                                          – popište obrázek
                                          – popište podle osnovy činnosti, jak jdou za sebou  vše ústně
2. Pracovní sešit do Čj str. 16 – přečtěte si věty ve žlutém poli.
                                                       – spočítejte je – opakujeme začátek a konec
cv.1 – ústně – nejdříve přečteme všechny věty, spočítáme je.
                      – očíslujeme podle pořadí ( jak nám dává příběh smysl )
cv.2 – viz. zadání
cv.3 – samostatná práce –    pracují podle vašeho zadání
PRO  BYSTRÉ  HLAVY – pracují samostatně podle vašeho zadání

Matematika : Přepiš do sešitu a vypočítej

matematika – příklady
Pracovní sešit str. 31
cv.1 – každý příklad podpořte slovní úlohou z reálného života, z toho poznáte, zda tomu žák porozuměl
cv. 2 – 6 podle zadání samostatná práce

Čtení/Psaní Čtení společné knihy 2x denně 5 minut
                       Psaní – Pracovní sešit do Čj, str. 16/cv. 3 – přepiš do sešitu věty 
                                    ve správném pořadí.

Hv : Zazpívej mamince písničku V zahradě na hrušce …

Děkuji všem za krásné draky a skřítky. Rodiče jsem chtěla požádat o zpětnou vazbu za minulý týden. Moc děkuji a přeji hodně zdraví.

Pondělí 19.10.2020

Čj: 1. Opakujeme to, co už známe.
Abeceda napiš do sešitu a očísluj podle abecedy pět listnatých stromů ( Napiš vše malým písmenem. Před prvním psaním v novém dni napiš vždy datum – 19. října).
Spojkyzkus vyjmenovat některé spojky. Doplň je ústně do souvětí, viz. list Opakování spojek , zkus ústně přečíst každé souvětí jako dvě věty jednoduché – zvlášť.
NOVÉ UČIVO :
učebnice strana 23 – Pořádek vět ( žlutý rámeček si přečtěte – důležité ) .
Věty:     V poledne obědvám.
               Večer jdu spát.
               Ráno vstanu a jdu do školy.
( Jak bys věty poskládal tak, aby šly za sebou? Je to takto správně? Co dělám nejdřív, co dělám pak a co dělám nakonec? Přemýšlej ! Označ věty čísly 1, 2, 3, podle pořadí, jak by měly jít za sebou. )

Společně ústně v učebnici str.23/ cv. 1.

Matematika : Pamětné sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 14. Pracovní sešit str. 30
cv/1 – prohlédneme si obrázek, spočítáme jednotlivé druhy ptáků, povíme si proč některé druhy odlétají, jiní ne.
cv/2 – viz. zadání
cv/3 – počítáme ptáky a zapisujeme příklad   9+6=          6+9=
                                                                                 8+7=          7+8=
cv/4 – rozklady čísel na ocásku – dopočítáme do čísla na hlavičce
cv/5 – řešíme úlohu do seštu. Zápis uděláme podle str. 13/cv.3
cv/6 – Přijdou na chyták? ( labuť nesedí na drátě )
Nakonec si mohou vybarvit vlaštovky z cvičení 4.

Čtení/ Psaní
Čtení společné knížky – kapitola na celý týden Čmelák Augustin str. 31-34
Čítanka str. 28Vzpěrač – odpovězte ústně na otázky v zeleném poli.
Veselý rozhovor – přečíst.
 Psaní – Přepiš do sešitu věty ve správném pořadí – učebnice českého jazyku str. 23/cv. 1 – první tři věty ( kdo bude chtít, může celé ).

 

V týdnu od 12.10.2020 do 16.10.2020 se budeme učit – distanční výuka :

Pátek 16.10.2020

Čj: Opakování učiva o spojkách, spojování vět jednoduchých, tvoření souvětí s konkrétní spojkou. Opakování abecedy.
Učebnice str. 22/cv. 13
napište slova do sešitu
– očíslujte je podle abecedy
– podtrhněte první písmeno
– poskládejte z nich spojku
– zkuste vymyslet souvětí s danou spojkou – ústně

https://www.primauca.cz/kategorie/2-trida/ ( moc pěkná webová aplikace na procvičení učiva, jde však o placenou stránku. Kdo má možnost – doporučuji )

Matematika :  pamětné sčítání a odčítání do 14 s přechodem přes desítku, alespoň deset příkladů. Pracovní sešit str. 79
vyrob si malé geometrické útvary z barevného papíru ( možno vybarvit pastelkou ), vystřihni, poskládej panáčka, nalep na čistý papír. Panáčkovi vymysli jméno a napiš nad něj. Pod panáčkem nakresli cestu . Vpravo od něj nakresli strom. Vlevo postav dopravní značku zákaz vjezdu. Vyfoť a pošli, děkuji.
– ukažte si doma některá geometrická tělesa, př. pastelka – válec, aj.
//www.matyskova-matematika.cz/vyukova-videa/ ( můžete vyberat žákovi vhodné video )

Čtení/Psaní : Čteme společnou knihu. Učíme se básničku – Papírové zuby. Psaní diktát – učebnice str. 20/cv.2 – 2 souvětí, které jste nediktovali minule.

 

Čtvrtek 15.10.2020

Čj: Opakujeme abecedu, spojky. Učebnice str. 22/ vc. 12 ústně – celé. Přepis do sešitu učebnice str. 22/ cv. 12 – 3 souvětí.

Matematika : Opakujeme – pamětné sčítání a odčítání s přechodem přes desítku do 14. Do sešitu dvě slovní úlohy k zápisu a řešení.

  1. Rybář ulovil 14 ryb. 5 ryb však pusti zpět do rybníka. Kolik ryb mu zbylo? ( následuje zápis a řešení i se znázorněním a odpovědí )
  2. Rybář ulovil v rybníku 14 kaprů. Štik ulovil o 6 méně než kaprů. Kolik ulovil štik? ( znázornění viz M str. 29 ) 

Pracovní sešit do matematiky str. 78 – geometrie opakování z 1. ročníku.

( kdo by měl možnost vytisknout jako samostatnou práci, kdo ne a chtěl by, dejte mi vědět na email, zajistím u paní Hanslíkové – jen na procvičení )

03. Spočítej Vybarvi II 

12. Spočítej tvary Velký formát

Čtení/Psaní Písanka str. 16/ dokončit stránku, věty přepiš. Čtení společné knihy + básnička Papírové zuby z učebnice.

Prvouka : Pracovní sešit str. 15

Odkazuji na stránky české televize      https://edu.ceskatelevize.cz/.    

Jak na oštřovné v době zavření škol.

Odkazuji Vás na Zprávu na hlavní stránce naší školy – Usnesení vlády ČR o uzavření ZŠ. Přeji všem pevné zdraví.

                                                                        

2020_13_10_Usnesení-vlády_Informace-ŘŠ-pro-rodiče-a-žáky

2020_10_14_Usnesení-vlády-ČR-o-přijetí-krizového-opatření-od-13.-10.-2020

Středa 14.10.2020

Čj: Stále opakujeme. Zopakujeme abecedu, básničky ( cca 3 ) na písmena podle Slabikáře – pamatují si je a opakují rádi.                                                  Přepíší do sešitu souvětí z učebnice str. 21/cv.10 Maminka umyla nádobí a vytřela podlahu.        ( sami opraví případné chyby)                                        Ústně odpovídají ze souvětí :  Vaše otázky: Kolik má souvětí slov? Které slovo je nejkratší? Které slovo je nejdelší? Spočítej slabiky ve slovech. Spočítej písmena ve slovech. Najdi spojku. Seřaď slova podle abecedy od 1-6. Zkus rozdělit souvětí na dvě jednoduché .                                                                                                                             Společně ústně : učebnice str.21/cv. 10,11                                                      Diktát: 2 souvětí učebnice str.20/cv.4 ( psali přepis v PO a ÚT ) – diktujte pomalu. Nejprve přečtu celé souvětí. Následně diktují jednotlivá slova, zřetelně po slabikách, upozorním na začátek věty(velké písmeno ) a konec ( tečka ). Nakonec znovu přečtu pomalu, oni opravují háčky, čárky, tečky, chybějící písmenka , atd.

Matematika : Pracovní sešit str. 29, Rozcvička – pamětné + a – do 14 s přechodem přes desítku. Zopakujte společně slovní úlohu na odčítání:           

Maminka šla do obchodu a koupila 12 banánů. Přišla domů a 4 banány děti snědly.Kolik banánů mamince zůstalo?
koupila 12 
      X X X X X X X X X X    X X
snědly 4
zůstalo? 
         12 – 4 = 8
Odpověď :   Mamince zůstalo 8 banánů.                                                          

cv.1) trojúhelníky, dva příklady a + a dva na –                                                          cv.2) sami si vytvoří své trojúhelníky                                                                cv.3) a) NOVÉ  UČIVO – slovní  úloha na o X méně. Nutno projít s žákem krok po kroku, řádek po řádku. Šipka znamená slovo než. Doplňte, prosím, názorem, př. pastelkami. Důležité je grafické znázornění.                                   cv.3)b) Zkuste společně zapsat obdobně jako 3a).                                                   cv.4, 5, 6 – sami + vybarví Soptilku 14                                                                        

Čtení/ Psaní : Písanka str. 16/ 5 řádků – pozor na spojení ov, ovo, ol, olo        Čítanka str. 27 – básnička Papírové zuby – učte se zpaměti, článek Vítr a hádanky. Do konce týdne trénujte čtení ve společné knížce kapitolku Hlemýžď Herkules ( kdo nemá knihu, čtěte články v čítance) tak, aby četli 2 x denně po 5 minutách.

Hra -( Vv/Pč ) – čítanka str. 26 -. splň úkol. Můžete mi ho pak vyfotit a já udělám výstavu covidových prací ( není povinné, jen námět na tvorbu ).

                                                                                                

 

Úterý 13.10.2020

Čj: Stále opakujeme abecedu – nahlas celou, stále trénujeme spojování a oddělování vět. Napište opět na procvičení – D -,  – F -, – M -, – Z – na doplnění písmen před a po ( mohou například vypsat jména všech členů domácnosti a očíslovat je podle abecedy ). Opět zopakujte, které spojky znáš? ( cca 5-6 ).  Učebnice str. 21/ cvičení 11 – přečíst, zodpovědět otázky v zeleném poli + spočítat z kolika větných celků se článek skládá ( 6 bez nadpisu ). Žáci počítají začátek větného celku podle velkého písmene a každý větný celek konční tady tečkou. Zkuste s nimi jeden větný celek rozdělit na více vět jednoduchých – těžké. Přepis do sešitu : uč. str. 20/cv. 4 – další 2 souvětí ( zakroužkují spojky i ve větách napsaných z pondělí ).

Matematika : Pracovní sešit str. 28                                                                            cv. 1 – slovní úlohy ze života – mohou vymýšlet příklady – ubíráme z celku      cv. 2 – rozklady čísel                                                                                                   cv. 3 – nejlépe nachystat opravdové mince – lepší představa, spojení s realitou.                                                                                                                             cv. 4 – přepsat do sešitu první dva sloupečky a vypočítají. Poslední sloupeček dopočítat do sešitu.                                                                                 cv. 5 – samostatná práce ( kdo má potíže, použijte číselnou osu do 20, žáci umí s číselnou osou počítat )                                                                                        cv. 6 – kostka z Člověče nezlob se. Ať zkusí přijít na řešení sami.

Čtení/ Psaní : Písanka str. 15 – dopsat – přepis slov, slabik. Čítanka – str. 24-25 Byli jednou dva – opět čtení 5 minut 2x denně.

Prvouka : Pracovní sešit – Kdo nemá str. 16 – dokončit – přiřadit strom k názvu. Strana 19 – seznámení s rozdílem keře a stromu, aby znali + přiřazovíní stromu, listu a plodu. Učebnice – ať si prohlédnou str. 10,11,12 – do konce týdne. Všímnout si veselých a smutných smajlíků u jedlých či jedovatých plodů. Nejlepší je procházka lesem. Kdo nemůže – učebnice str. 14-15.

Pondělí 12.10.2020

Klidně volejte, upřesníme si nebo vysvětlíme. Děkuji.

Čj: Zopakovat celou abecedu – ústně nahlas pomalu, napište jim, prosím, do sešitu 4 písmena s pomlčkou před a po, př. – C -,  – K – , – Ř – , – U – a oni doplní písmena  před a po. Zopakovat spojky, k čemu slouží a jaké znáš? Alespoň 5 spjek – ústně . Pak ústní dokončení souvětí, př.                                           Zlobím se na tebe, protože …   .                                                                      Půjdeme na houby, když …    .     aj. dle vašeho zadání. Možné zadání i opačně. Napište do sešitu tři souvětí bez spojek a oni je doplní,           př. Máma vaří oběd … táta seká trávu. aj.

uč. str. 21/ cv. 8 – poskládají spojky ústně, pak je přepíší do sešitu a očíslují podle abecedy.

Přepis do sešitu : uč. str. 20/cv. 4 – 2 sovětí ( Na případné chyby je neupozorňujte konkrétně, řekněte např. V prvním slově druhé věty máš chybu, najdi ji. apod.)

Matematika : str. 27 cv.1 – sčítají písmena na stránkách a tvoří příklady, rozkládají, sčítají a následně odčítají ( analogie str. 22 – už to dělaly )             cv.2) skládají a zapisují slova ze stránek – psacím písmem do řádku                 cv. 3) slovní úloha – sčítají dohromady ( celkem ), viz zápis str. 22/cv. 3                               cv.4a) jen vypočítají                                                                                                       cv. 5) párují hrníčky + talířky = 14                                                                             Pamětné počítání – prosím dávejte jim ústní příklady na + a – do 14 s přechodem, př.8+4= , 13-5= atd. ( cca 10 příkladů )  

Čtení + Psaní – Písanka str. 15 – 4 řádky, Čítanka str. 24-26 Byli jednou dva  čtení nahlas – pomalu, zřetelně, ukazují si prstem cca 5 minut  2 x denně.                                                                                                    

Vážení rodiče, odkazuji Vás na Vyjádření ředitelky školy, viz. odkaz níže. Do školy k prezenční výuce se vracíme 19.10.2020.  Hurá !!!

Vyjádření-ŘŠ
 
V týdnu od 5.10.2020 do 9.10.2020 se budeme učit :

Obecně : Žák, který z důvodu nemoci nemůže navštěvovat prezenční výuku, bude vzděláván rodičem doma na základě níže uvedených materiálů, témat a pokynů. Popřípadě se se mnou spojí a probereme případné nejasnosti. Obecně platí, že žák musí každý den ( pokud nemá teplotu a jeho zdravotní stav mu to dovolí ) číst, psát ( přepis 3x týdně, diktát 2x týdně ) a počítat. Jen tak naplnění učiva 2. ročníku zvládneme. Děkuji moc.

Čj: Spojování a oddělování vět, Sloh – učebnice str. 19,20, Sloh učebnice str. 15/cv. 3, str. 18/ cv. 7 ( vše podle zadání ). Přepis do sešitu – učebnice str. 19/cv. 2, str. 20/cv.7 , Diktát – 2 souvětí učebnice str. 20/cv.2.

Psaní – Písanka – str 13,14 + čítanka str. 23 – Vítr – přepis do sešitu

Čtení – čítanka str. 22 – 25

Matematika – str. 21, 24,25,26 a geometrie str. 78,79 – opakování geo. útvary.

Prvouka – Podzim – učebnice str. 8,9 – naučit poznávat vyznačené stromy podle znaků, Pracovní sešit – str. 14,16.

Přeji pevné zdraví a nervy.

Připomínám, že tento podrobnější rozpis učiva je plán, který bychom měli v příštím týdnu projít. Záleží však na mnoha okolnostech, zda se nám to podaří. Je to podpůrný materiál pro rodiče dětí, kteří vyučují z důvodu nemoci děti doma  distančně. V případě potřeby se na mě obraťte. Přeji vše dobré.

Od 1.října 2020 se zatím vzhledem k situaci s nákazou neotevřou kroužky. Kroužek angličtiny v naší třídě však zůstane ( v úterý 29.9.2020 však odpadá z důvodu porady pedagogů ) .

V týdnu od 28.9.2020 do 2.10.2020 se budeme učit :

Čj: Abeceda – procvičování, individuální ověření znalostí,  Písmo psané a tištěné – učebnice str. 15-16, Mluvíme ve větách – učebnice str. 17-18, sloh,   Přepis – 3 x týdně dle vlastního výběru cca 3,4 věty , Diktát – 2x týdně max. 3 věty –  využiít vět z přepisu                                                                  Pracovní sešit – str. str. 14, 15

Písanka – po str. 12 včetně

M: Odčítání s přechodem přes desítku –  str. 14,15,16,17 , procvičování sčítání s přechodem + slovní úlohy typu celkem ( dohromady ) , o kolik více.

Prv:     Opakování téma Škola, Září , Pracovní sešit str. 12,13. + pracovní list  ( máme ve škole ).  

       Pár fotek z naší třídy:

                              

 
UPOZORNĚNÍ : Upozorňuji na hlavní stránku školy, kde byly zveřejněny informace k zájmovým útvarům.
V týdnu od 21.9.2020 do 25.9.2020 se budeme učit :

Prosím, pokud bude Vaše dítě projevovat známky virového onemocnění, nechejte jej raději doma. Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat.

Na základě Vašich dotazů z třídní schůzky z 10.9.2020 Vám sděluji :

  1. Po konzultaci s hygienickou stanicí není zapotřebí potvrzení od lékaře o tom, že je Vaše dítě zdrávo, když nastupuje zpět do školy a byl školou poslán z důvodu zhoršení zdravotního stavu či viditelné indispozice domů.
  2. Platby za úhradu bazénu jsou možné na účet školy. Variabilní čísla i číslo účtu Vám rozešlu do Vašich emailů. Připomínám, že se platí 500,- Kč. Zatím nemáme žádně informace o tom, že by výuka plavání neproběhla.

Prosím Vás o doobalení učebnic a pošlete dětem malé obaly na sešity, kdo ještě nemá, děkuji.

V týdnu od 21.9.2020 do 25.9.2020 se budeme učit :

Čj : Abeceda – procvičování a řazení slov podle abecedy. Musí umět zpaměti. Učebnice str. 12-14 – řiďte se pokyny u cvičení. Pracovné sešit str. 12-14. Přepis do sešitu – uč.str. 13/cv. 9 – 3 věty, uč. str. 13/cv.11 – báseň,, uč. str. 14/ cv. 13, stačí jeden řádek. Diktát – nadiktujte věty z přepisu str. 13/ cv. 9.

M: Přechod přes desítku, sčítání do 11, 12. Pracovní sešit str. 18,19 a 22,23  ( Budeme probírat nejprve sčítání do té doby, než děti dobře pochopí. )

Prv: Dopravní prostředky – Učebnice str. 7 – umět odpovědět na otázku č.4. Pracovní sešit str. 11.

V týdnu od 14.9.2020 do 18.9.2020 se budeme učit :

Čj: Abeceda  -seznámení se s abecedou a naučení                                 Učebnice str. 10 – 12 – řiďte se pokyny k jednotlivým cvičením              Pracovní sešit str. 9 – 11. Opis – všechna psací písmena abecedy, Přepis do sešitu – učebnice str. 11, cv. 4, 5 dle zadání , Diktát slov dle výběru z cvičení z přepisů.

M: Pracovní sešit str. 9 – 13. Přechod přes desítku – sčítání do čísla 11

Prv : Cesta do školy – Učebnice str. 6, Pracovní sešit str. 10 + důležitá telefonní čísla a 10 názvů dopravních značek.

                          

Vzhledem k mimořádné situaci s covidem 19, zasílám informace k proběhlým informativním třídním schůzkám. 
Zápis z třídní schůzky 10.9.2020

Třídní schůzky 10.9.2020

  • Každý den číst ( chvilku cca 10-15 minut , víc ne, děti jsou unavené )
  • Každý den psát  ( cokoli, jednu či dvě věty )
  • Kontrolovat deníček ( zápis domácího úkolu a zpráv )
  • Sledovat webové stránky třídy a školy
  • Dbát na dostatečný spánek dětí
  • Kontrolovat hlavy ( možný výskyt vší )
  • Žádné hračky do školy
  • Přihláška náboženství, kroužky – nově anglický kroužek v naší třídě, pokud se přihlásí, je účast povinná
  • Doobalit sešity a knihy
  • Nepřítomnost žáků omlouvat včas – dořeší se situace s vystavením potvrzení od paní doktorky Václavcové
  • Včas odhlašovat obědy a svačinky u paní Hanslíkové, tel.554641745
  • Plavecký výcvik – povinný, omluva jen od lékaře– zdravotní způsobilost
  • Platba 500,- Kč/ žák – návrh k možné úhradě na účet školy – ověřím, zkusím dohodnout každému žákovi jeho variabilní symbol, budu vás o tom informovat
  • Informace ohledně covid – 19
  • Plánované akce pro děti – vše v závislosti na aktuální situaci s covid – 19
  • Seznámení s klasifikací zapomínání
Prosím, sledujte pravidelně informace v médiích i na školních stránkách ohledně nutnosti nošení roušek ve školách. Děkuji
Prosím, kdo ještě nedonesl do školy knížku ke společnému čtení “Kluci z mraveniště”, prosím, přibalte je dětem do aktovky. Děkuji
V týdnu od 7.9.2020 do 11.9.2020 se budeme učit :

Třídní schůzky – 10.9.2020 – ve čtvrtek – budeme mít informativní třídní schůzky ve třídě 2. ročníku v 15.00 hodin.

Čj: Věta ( začátek, konec, počet slov, slabik, hlásek – písmen), opakování z prvního ročníku

M : Sčítání a odčítání bez přechodu 0 – 20 – porovnávání čísel, příprava na přechod přes desítku                                                         

Prv : Naše třída – o přestávce

1. Týden nového školního roku od 1.9.2020 ( út ) do 4.9.2020 ( pá )

V tomto týdnu budou mít druháčci od st – pá čtyři vyučovací hodiny, tedy od 7.40 do 11.15.

ÚT  1.9.– Slavnostní zahájení nového školního roku v 9.00 hodin před hlavní budovou, poté krátké přivítání ve třídě ( možná družina do 13.30 hodin ).

ST 2.9.- PÁ 4.9. – výuka dle rozvrhu hodin, družina dle přihlášek, obědy dle přihlášek, svačiny nejsou

 

Hola, hola, škola   v o l á   !!!

Prázdniny jsou fuč a před námi je nový školní rok. Jak se těšíte? Já moc!

Doufám, že jste si o prázdninách odpočinuli a načerpali do nového roku hodně sil. Přeji vám, aby se vám ve druhé třídě líbilo a dařilo!

Sejdeme se 1. září v 9:00 hodin před hlavní budovou školy, v případě špatného počasí bude zahájení šk. roku ve školní jídelně.

Mgr. Ludmila Schaffartziková, třídní učitelka

INFO Covid 19 děti nemusí nosit roušky, mohou být všichni ve třídě. Budeme dodržovat maximální hygienická opatření – časté mytí rukou, dezinfikování rukou. Všichni rodiče obdrží informace k seznámení a podpisu .

POMŮCKY DO 2. TŘÍDY:

  •  vybavené pouzdro : pastelky ,2 tužky, pero – tornádo 2ks, guma, strouhátko, dvojbarevná tužka
  • Do Vv a Pč : barvy vodové, temperové – základní, štětec č. 8, tuš černou, voskovky, modelínu, lepidlo, nůžky, zástěrku, barevné papíry
  • Do Tv : tepláková souprava, cvičky s bílou podrážkou, sportovní obuv na venkovní hřiště
  • Obaly na sešity 7, obaly na učebnice – VŠECHNY UČEBNICE A SEŠITY MUSÍ BÝT OBALENY, JE TO NAŘÍZENÍ ŘEDITELKY ŠKOLY A BUDE TO KONTROLOVAT
  • Dále : trojúhelníkové pravítko, fólie malá, velká, ubrousek na svačinku, balík kapesníků, papuče, ručník malý

Informace pro rodiče :

  • obědy se budou vydávat od středy 2.9.2020 ( kdo není přihlášený a má zájem, nechť takto učiní u paní Hanslíkové )
  • svačinky se budou vydáva až od pondělí 7.9.2020
  • první informativní společná třídní schůzka bude 10. 9. 2020 v 15:00 hodin ve třídě
  • v prvním týdnu  bude vyučování končit 11.15 hodin
  • plavecký výcvik – začínáme v lednu ihned po Vánocích, pojedeme celkem 5x a budeme vybírat 500,- Kč/dítě. Všechny podrobné informace obdržíte včas.
  • budeme muset vybrat z řad rodičů zástupce třídy , který bude komunikovat buď se mnou nebo s vedením školy za naši třídu. Informace podám v případě zájmu osobně. Prosím, zvažte, kdo by o toto měl zájem. Děkuji
  • Prosím – musím zaktualizovat Vaše údaje – telefonní číslo, trvalý pobyt, emailovou adresu a nově zda máte přístup k internetu či ne. Můžete mi toto sdělit emailem, já to předběžně nachystám k podpisu na 10.9.2020.

Děkuji a těším se na další skvělou spolupráci v novém školním roce.

Uložit